PREMIUM-SEAL Repair testresultaten
 
PS repair AiO uitvoering - Dekra Hitte/koude test - Bij elke temperatuur is Premium-Seal AiO de betrouwbaarste oplossing. In samenwerking met de ADAC werd door de heer Franz Nowakowski van de Dekra onderzoeken uitgevoerd op de temperatuur stabiliteit van Premium-Seal AiO systeem. Het resultaat : De AiO gasbus had bij + 80 °C nog steeds prestatie reserves. Bij de - 30 °C kon de vultijd bij een Mercedes Vito zelfs nog gereduceerd worden. De daaruit resulterende verkorte verblijftijd langs de kant van de weg bracht de heer Nowakowski tot het oordeel dat het AiO systeem superieur is aan de op de markt te koop zijnde bandenreparatiesystemen met compressoren.
download Dekra Hitte/Koude test (118 kb)

PS repair AiO uitvoering - TÜV SÜD test - TÜV SÜD bevestigd na een test bij Volkswagen op haar testterrein in Wolfsburg de superieure waarden van het Premium-Seal AiO systeem in vergelijking tot de traditionele waarden van bandenreparatiesets met compressoren.
download TÜV SÜD test (586 kb)

PS repair AiO uitvoering - DEKRA test - In aanwezigheid van de ADAC en de BRV testte de Dekra - op het terrein van de Stahlgruber Stichting - het nieuwe Premium Seal AiO concept met positieve uitkomst in vergelijking met de traditionele methoden. Premium-Seal zet hiermee een nieuwe standaard voor gebruiksvriendelijkheid en veiligheid.

Het Premium-Seal AiO concept vervangt voor het vullen van de lekke band de compressor door een bus met milieuvriendelijk drijfgas

Het resultaat :
a) essentieel kortere verblijftijd langs de kant van de weg
b) prijsgunstiger bij de aanschaf

Op het Premium-Seal AiO concept met de seperate oplossing drukfles met dichtingsmiddel/gasfles is, ten behoeve van de wettelijke bescherming, een patent aangevraagd.
download DEKRA test (545 kb)

PS repair - DEKRA test 1 - In samenwerking met EUROMASTER en Stahlgruber in München: Band na reparatie volgens norm ECE R30 in 5 stappen positief getest.
download DEKRA test 1 (1,4 Mb)

PS repair - DEKRA test 2 - In samenwerking met Viborg in Stuttgart : de geteste band is na het schoonmaken vulkaniseerbaar
download DEKRA test 2 (5,18 Mb)                                                            lees hiervan de vertaling in het Nederlands via deze link

PS repair overtuigd de bandenhandel - Premium-Seal Repair overtuigde de bandenhandel vanwege de eenvoudige reiniging van de band en de probleemloze verwijdering van het reparatiemiddel . Inmiddels zijn veel bandenleveranciers Premium-Seal Repair partner geworden
download test Euromaster (264 kb)

Persbericht AvD : De AvD - Automobilclub von Deutschland - vroeg bandenbedrijven naar het thema bandenreparatiemiddelen. Het standpunt is hard en duidelijk.
download bericht AvD (20 kb)

PS repair aan boord van de Starliner II : Bij passagiersvervoer met bussen is het vooral belangrijk dat alle relevante verkeersveilige aspecten nauwkeurig worden getest. Na een jaar van zware en inspannende testen werd door MAN/NEOPLAN de vrijgave voor de eerstuitrusting bij de nieuwe luxe bus Starliner II gegeven. In plaats van een reservewiel is toekomstig PS-Repair aan boord.
download Neoplan test (281 kb)

PS repair beschadigd geen druklucht sensoren : Aangezien er door de autofabrikanten steeds meer drukluchtsensoren worden ingebouwd was het voor ons vanzelfsprekend dat ook met deze toepassing bij Premium-Seal Repair rekening moest worden gehouden. De grote sensorfabrikant Schräder heeft bij een neutrale test vastgesteld dat zijn sensoren niet door Premium-Seal Repair worden beschadigd.
download testresultaten Schräder drukluchtsensoren (280 kb)

PS repair is oplosbaar in water : Banden, velgen en apparaten kunnen gemakkelijk met koud water worden schoongemaakt. Bij de ontwikkeling van Premium-Seal Repair werd vooral ook op een eenvoudige en milieuvriendelijke manier van verwijdering van het product gelet. Premium-Seal Repair kan heel makkelijk met doeken verwijderd worden welke daarna als normaal afval kunnen worden afgevoerd. Dit is een bijkomend groot voordeel t.o.v. latexproducten die als apart afvalstroom moet worden verwerkt. Het zeer geringe restmateriaal Premium-Seal wat dan nog in de band of op de velg achterblijft kan met water via het openbare riool worden afgevoerd.
download actuele bevestiging van het Beierse Ministerie van Milieu (237 kb)

Gigathlon is niet een soort sport maar een, door het in Zürich gevestigde Reclameburo Peter Wirz AG internationaal beschermd, op zich zelf staand - apart georganiseerd - wedstrijdconcept, waar de 5 populaire sporten zwemmen, wielrennen, lopen, inline-skaten en mountain-biken op een aantrekkelijke manier tot een spectaculaire duursport met elkaar verbonden zijn. Lees hier het Gigathlon Nieuws . De Gigathlon 2005 wedstrijd die plaatsvindt in het weekend van 8-10 juli voert van Locarno via Luzern naar het eind punt Basel en gaat over een afstand van 384 km. met een hoogteverschil van 8.210 meter. Een gigantische 2-daagse berg- en dalrit die zeker sporen aan lichaam en geest zullen achterlaten! Ook hier wordt bij de mountain-bike fietsen van verschillende teams PS Prevent toegepast. Alle testen waren positief en scheuren tot wel 20 mm. werden afgedicht.
.
download de fietstest tijdens de Gigathlon (76 kb)

Autobildtest : Nadat wij er terecht trots op waren om, tussen de gevestigde merken en banden producenten, als een der beste reparatiesets getest te zijn kwam ons op afgelopen vrijdag Autobild nummer 24 van 17.6.2005 met daarin het testverslag onder ogen. Na Dunlop en Continental (de 2 gevestigde LATEX-merken), maar voor alle andere gevestigde merken, kwamen wij vanuit het niets nu als 3e uit de test. Opgemerkt dient te worden dat hierbij de "all-in-one" uitvoeringen van Continental en Dunlop vergeleken zijn met ons "hand produkt" terwijl onze semi-automatisch SUPERIOR uitvoering van ons produkt  nog niet in de test is opgenomen
download de Autobild test (1,62 Mb)